Sunday, February 6, 2011

Rusuhan Mesir tegur si Perakus



dalam teori psikologi perkembangan manusia, kanak-kanak yang didera, atau mengalami stress pasti akan memberontak suatu hari nanti, mereka pada masa akan datang jika tak mengganas pun paling tidak akan melakukan perkara tidak berperikemanusian seperti mana ianya tidak diajar pun dari kecil.

begitulah kronologi penindasan yang di "install" di dalam jasad perkembangan rakyat Mesir, Hosni yang tak mubarak namanya kini kian kotor sangat busuk, atau inilah timbal balik bayaran kepada nafsu rakus dan tamak kepada rakyatnya sendiri, aduhai Hosni berapa juta emas dapat ganti namamu agar suci kembali, harta yang banyak itupun tak mampu mensucikan namamu anak isterimu..tiada.. tidak ada jalannya melainkan kau kmbali kepada yang Maha Kaya, yang Maha Adil itulah yang membenamkan kezalimanmu. dan dia yang Maha Memberi balasan .dan Dialah yang berkuasa Mutlak atas segalanya.



Dalam fikrah haraki kau tidak selayaknya memegang Amanah Allah itu, begitu juga dengan proksi-proksi pengampumu, kroni-kroni mu..yang tidak pernah beriman atas Syariat Allah, tidak beriman dengan sistem Islam, tidak beriman dengan hari Akhirat dan dengan itu mereka dengan sengaja dan rakus melakukan pembunuhan Ulama' para ilmuwan, membunuh kebenaran dengan penipuan, mnghalalkan rasuah sehingga tiada siapa menganggap jijik malah makanan mulia zaman intramoden.



kini rakus mu menyebabkan perakus-perakus dunia lain sedang tercekik, terpaksa berbuat kebaikan ,terpaksa melabur sekali lagi segunung emas menyucikan nama, supaya mereka dilihat mulia, supaya mereka boleh mencekik lagi. menelan sehabis boleh khazanah negara, tanpa dipeduli hukum syariat, tanpa dipeduli halal haram, tanpa dipeduli hari Akhirat. ditelan dengan lahab si perakus Dunia.

No comments: