Friday, January 14, 2011

SuperCAMP Indian TEEN Building



Saat Tiba di lembah Pangsun terasa seperti disambar dengan pandangan-pandangan aneh dan pelik, mungkin juga satu tafsiran dan persoalan berlari-lari keliling kepala, barangkali penat berfikir dan bertanyakan soalan yang terlafaz, HOW COME? bagaimana mungkin team Malay give training to Indian. so what we can right? 1 Malaysia!! kita berada dalam rumpun warna yang berbilang dan itulah menyebabkan sesuatu itu indah lihat sahaja pelangi, ada pelbagai warna, dan dihimpunkan ia terlalu cantik sehingga seringkali kita perkatakan.

pagi isnin itu saya bersama dengan team Protraining datang dalam program yang sangat adHoc hasilnya ternyata sangat menggembirakan, i just got a call form Abg mahadi ," Nabil, we got participate from indian teen"."Wow!! lets share something to them,"

dan kami dapat menjalankan aktiviti 2 hari satu malam ini dengan berkesan, skop subjek yang terlalu umum mungkin menyukarkan kami untuk more focusing on certain level but we get through it finally.



i cant remember all participate there's so many names, arivanathan, raj, darwin, kavita, n ext, they were all amazing teen, we see leaders within themself, no doubt about it. sangat-sangat teruja melihat kesungguhan mereka, dan fahami sedikit budaya dan gelagat dan karenah.

a part of me, sy juga mempelajari sedikit sebanyak bahasa tamil , tak tahulah nk melakarnya bagaimana dalam tulisan rumi, begitu lah indah bila kita bersatu, jawapan untuk persoalan HOW COME? is WHY NOT? ,,,

thanks to them, really want to meet them somehow someday. k adios.

2 comments:

Mohamad Shaiham Bin Ibrahim said...

Salam,
Memang itu tujuan Agama Islam yang bersifat Universal. Memberi manfaat kepada semua bangsa dan agama. Tahniah dan teruskan usaha MujahidANBU!

Nabil Norhalim said...

wassalam.terharu saya mentor saya baca dan mengikuti blog ini.
insyallah akan dimuatturun tulisan melalui pengalaman-pengalaman yang rugi jika tak dikongsi. semoga kita sentiasa di jalanNya. dan Allah memberkati usaha murni. tanpa dicemari.walau dengan setitik sumaah.