Wednesday, March 17, 2010

blogging kembali..


dah lama rasanya x mengupdate blog kesayangan ku...hehe terasa berabad lamanya..itulah nk diceritakan, byk perkara perlu diselesaikan..dop dan nk nulih (bahasa ganu)..banyak peristiwa-peristiwa menarik xsempat nk dikongsi bersama dalam blog..nk update status pun dalam facebook je la..
insyallah selepas ini ANBU bersedia berkongsi pengalaman yang boleh dikongsi..xsemua kan?..hehe dan dari sudut pandangan,pertimbangan politik,student leaders pada siapa-siapa yang berminat lah yer..
Anbu jugak cuba ingin berkongsi segala ilmu yang ada,yang sikit ni...moga2 dengan berblogging ini dapat kita tukar2 ilmu nah...antara nya adalah software yang mudah guna, cerita tentang design,photographing,music yang baru2,maher zain ker?huhu tengah top la ni!!..and video yang interesting pasti mengusik kalbu,merundum jiwa..kalau boleh kita kritik2 membina filem2 tempatan ataupun luar...itupun pada sesiapa pengkritik full time filem..
untuk berbusiness,silakan boleh sahaja anbu tolong promotekan agar bantu membantu sesama kita..baiklah itu sahaja singkat2 ni..moga2 terjadi perkara-perkara yg anbu nukilkan di atas..moga2 dan insyallah..waallahualam...

No comments: