Friday, December 4, 2009

Camp 'BACK TO SCHOOL'



Dengan nama Allah yang maha kasih,maha sayang hamba2nya..
salam buat teman-teman seperjuangan di mendan jihad,seangkatan di persada ilmuan..saudara mara dan keluarga tercinta.


anak-anak muda orang Asli menghadapi krisis ilmu yang sangat membimbangkan buat mereka yang peduli.ponteng sekolah,sosialisasi dan hidonisme yang lebih dahulu sampai kepada generasi muda kalakian.

Sekolah merupakan pangkalan ilmu sebelum mereka terbang ke persada ilmu yang lebih tinggi membawa mereka kembali itulah.kami menetapkan modul yang sesuai khas untuk generasimuda orang kita (orang ASLI).

Darul Fitrah service centre Bersama Protraining resources & consultancy terpanggil membuat kerja amal.tanpa berasaskan keuntungan dan perniagaan.dana untuk kekuatan program bergantung kepada sumbangan ikhlas badan-badan kerajaan,NGO,GLC,badan-badan Korporat dan persendirian.

Sehubungan itu, mohon belas ihsan dari pihak teman,sahabat,saudara yang peduli untuk memberi sumbangan yang akan disalurkan kepada orang asli ketika program tersebut. Sumbangan yang diperlukan boleh disalurkan dalam bentuk wang atau barangan keperluan harian(eg:beras,susu, pakaian,dsb) atau alatan persekolahan(eg:beg,alat tulis,buku,pakaian).
Sekiranya Pihak tuan ingin menghulurkan bantuan, pihak kami telah menyediakan medium saluran bagi memudahkan kesulitan bagi pihak tuan kelak. Oleh itu,pihak tuan boleh berbuat demikian melalui
no.akaun bank : BIMB 12038010067123
No.10B tingkat 2,blok 4, Worlwide business centre,Seksyen 13,40850,Shah Alam,Selangor Darul Ehsan.

sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut sila hubungi
Cik Nur’Atiqah Norhalim(0139695874)
Muhammad Nabil bin Norhalim (0134664818)

2 comments:

Umar Furqan said...

salam.. link kan blog http://umarfurqan.blogspot.com ke blog nabil.. tQ

ProTraining RC said...

baik tuan..arahan diterima..hehe